Monday, August 3, 2009

Złomowanie - zapowiedź






















5 comments:

Anonymous said...

1 za miękkie
2 przeostrzone
3 kompozycja mi się nie podoba ale fajna modelka :)

serrafin said...

1. za miękkie?! Takie było założenie autora, więc jeśli to zauważyłeś, założenia zostały spełnione
2. nie wydaje mi się, wykalibruj sobie monitor ;)
3 kompozycja poprawna a to że się nie podoba... o gustach się nie dyskutuje

Ale dzięki za fachowe uwagi ;)

Anonymous said...

1. Tak wg. mnie za miekkie
2. Sam sobie skalibruj skoro tego nie dostrzegasz, ja mam.
3. Jeśli wg. Ciebie centralna kompozycja gdzie na dodatek jest za dużo góry jest poprawna to powodzenia.... :)

Anonymous said...

a mnie się podobają wszyetkie!

serrafin said...

A gdzie jest napisane że kompozycja centralna jest "niepoprawna"? Totalna bzdura!!
Zdjęcia z kompozycją centralną są może statyczne, ale za to mocne i akcentujące obiekt dominujący w kadrze.

Jeśli w szkołach uczą takich bzdur, to powodzenia ... ;)